måndag 5 januari 2009

Årsbokslut 2008 - juli - augusti

Sommaren står och stampar. Det är hett och arbetslusten finns överhuvudtaget inte. Sitter på mitt kontor / studio och orkar inte jobba.

Är med i WFS - Wermlands Fotografiska Sällskap.
Verksamheten är mycket slumrande men då och då får vi för oss att träffas, fika och plåta. Här är vi i skogen runt omkring L's stuga vid Skutberget, Karlstad.





I juli var det Arvika Festivalen. Kommenterar det inte mer än att ge er några bilder därifrån. Längst i inlägget ner får ni länkar till inläggen om festivalen.









Augusti

Det är fortfarande varmt vill jag minnas. Jag har alltid trivts bättre med hösten eftersom dagarna är klarare och luften högre på nåt vis.

Tar en tur till Trollhättan med några kompisar, där B, lite sent, firar sin 40-årsdag tillsammans med ett par andra. Mycket god mat, sång, dryck och dans till långt in på natten. Tyvärr får vi inte bada i poolen efter midnatt...

WFS har oväntat ytterligare en träff. Det är sista dagen som jag har tillgång till lokalen där vi har vår studio och passar därför på att ha en studioträff och testar belysning och sånt.


I slutet av augusti börjar mina tankar om ensamhet ta form. Känslorna finns fortfarande kvar men kanske av annan karaktär. Kan det vara så att livet går vidare men i annan (!) form.


Inlägg juli:

Arvika festivalen snack del 2
Festivalen dag 1
Festivalen dag 2
Festivalen dag 3
Vuxen?
Klassiker
Covers

Inlägg augusti:

Listor
Vilken europe?
En boknörd?
Serier
Tänk
OS
Vem? Jag?
Liveblogg
Bana



Inga kommentarer: