fredag 11 juli 2008

Vuxen?

Hur vuxen är du EGENTLIGEN?

Som vanligt finns det ett test på internet där du kan få reda på hur många vuxenpoäng du kan skrapa ihop. Alternativen på frågorna stämmer ibland lite dåligt men det är bara att ta det som passar minst dåligt.

Själv fick jag ihop 18.9 poäng vilket ger:

"Din ålder borde vara 34.9 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse"

Testet hittar du HÄR.

34.9år. Jo, men det känns ju riktigt bra med tanke på min fysiska ålder. Man är inte äldre än man känner sig.

Hur många poäng skrapar du ihop?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, gamle man, jag fick 18.4 poäng! =)

Anonym sa...

Jag gjorde fjortistestet också (www.fjortispoang.se), jag är 12.9% fjortis. Känns bra att det inte var mer...

Tommy sa...

18.4poäng?

Jisses...

Lelle pöjk! =D

Anonym sa...

32,7 fick jag

Anonym sa...

Hela 17,8 poäng...omvandlat till ålder tycks jag vara 32,7 år...vilket nästan stämmer eftersom jag på torsdag fyller 34 :)

Anonym sa...

Det där testet funkar inte. Jag ska vara 39,2 år men jag kan ju inte ens sätta igång tvättmaskinen :-)

Comvidare sa...

Min ålder: 40,3
Den som använder det mot mig kommer aldrig att se dagsljus igen. Min egentliga ålder är 33. Jag är helt säker på det, fyllde nyss.