tisdag 5 augusti 2008

Serier till salu.


Efter att ha haft en butik med tv-spel, film och serietidningar några år blev det en del prylar kvar efter att jag slutade.

Bla. har jag en hylla full med serietidningar / seriealbum. Totalt rör det sig om x antal serierutor. Har en lista på nätet men den fungerar inte för tillfället har jag märkt. Har för mig att det rör sig om ett katalogvärde på runt 10-15.000kr. Det mer precisa antalet och exakt vilka tidningar / album det rör sig om kommer förhoppningsvis senare i kväll.

Lägger ändå upp inlägget för att ev. se om det finns nåt intresse. Det kommer att komma upp en annons på Serieforumet och Tradera.

Allt måste bort!

Hör av er med kommentarer eller maila mig på tommy(a)arvika.org

Bland annat finns Kalle Anka, Fantomen och alla de vanliga tidningarna men även Ergun Vandraren, Brök (komplett), Comanche, Kapten Prince, Agent X9, Yoko Tsuno, Valhall, Linda & Valentin m.m. m.m. m.m.

EDIT: Nu finns listan uppe HÄR!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu får du blogga igen, dessa serier har jag sett länge nog :)

Vadå storstryk?

Anonym sa...

har du möjligtvis kvar valhall serierna?