måndag 5 januari 2009

Årsbokslut 2008 - maj - juni

MAJ
Maj, åh denna vårmånad. Pollenallergin står som spö i backen och Apoteken är fulla med rinnande näsor och svullna ögon. Får mina första fotouppdrag för Fastighetsbyrån och fotar ett helt gäng med lägenheter och hus.
Blir sekreterare i HSB-föreningen
där jag bor. Har varit skriftställare i en förening tidigare och det känns bara kul.
Provar på Ingestrands höghöjdsbana för första gången.
Även om jag inte känner att jag direkt lider av höjdskräck är jag inte så värst förtjust i höga höjder. Det är väl ren överlevnads-instinkt antar ja
g. Efter de första stapplande stegen släppte känslorna och det var mest bara kul! Rekommenderar banan till alla som vill utmana sig själva.
I slutet av månaden blev det en resa till Rörbäcksnäs igen och bla. försökte vi få in hästar som inte alls vill in i hagen.


JUNI I början av juni var det riktigt varmt. Här är ett besök på Bergs Klätt med familjen Skanse.
I juni var mina barns kusin Danne nere och tävlade på Arvika Travbana. det kändes som att det inte gick så bra men när resultatet kom hade hästen sprungit snabbare än nånsin tidigare.

Skolavslutning i Limakyrka.



Midsommar, Uddevalla



Annat som hände under juni var att jag tog ytterligare bostadsfoto, Robin fyllde 16, namnfest för Nemi m.m.

Inga kommentarer: