torsdag 15 januari 2009

Årsbokslut 2008 - maj - juni - juli - augusti

Av någon märklig anledning vill inte Blogspot lägga de här inläggen som nya inlägg utan har lagt dem i den ordningen som de skapades.

Dvs. 4-5 inlägg sen. Därför länkar jag dem härifrån så ni har chans att läsa dem.

Årsbokslut 2008 maj - juni
Årsbokslut 2008 juli - augusti

Det här gör att jag mer och mer kikar på att, som så många andra redan har gjort, lägga över min blogg på Wordpress.
Bara jag kommer underfund med Wordpress instrumentpanel.
Sidan är redan reggad men arbetet med att få den klar är ännu inte färdigt på långa vägar.
För de nyfikna finns det en länk här.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Inser att jag varit enormt dålig på att kommentera bloggarna jag läser...ska försöka bättra mig! :)


Skål påre! :)

Tesa sa...

Kä?! Men det är ju en inställning av datum och tid som du får fixa till, redigera inlägget helt enkelt. Inget Wordpress skulle göra annorlunda tror jag.