onsdag 31 december 2008

Årsbokslut 2008 - april

Under april månad hände en del saker som jag mörkar med. Det här är som jag sagt tidigare ingen dokumentär som skildrar allt utan ger bara små nedslag i mitt liv, AKA Verkligheten ur mitt perspektiv.

Som sagt, april var en omtumlande månad på många vis. Det här var första månaden som egen företagare på heltid. Kikar jag i den årsalmanacka som jag brukar använda mig av för att få en överblick på året som kommer slutar nästan alla anteckningar här. Nu får jag helt lita på det egna minnet, usch då, och bilderna som är tagna.

Köpte mig ett nytt objektiv, Tamron 10-20 som
jag tänkte använda mig vid mäklarfotografering. Första försöket var ute i Perserud, på Lycka hos en kompis. Ett härligt och nyrenoverat kök.



I mitten av mars for jag iväg på den traditionsenliga fotbollskampen i Kongsvinger. Det gick väl kanske inte så där jättebra men kul hade vi ändå och det är ju det som räknas. Hade träningsvärk i flera dar efteråt.

Var på en fototräff i Bergvik. Det har blivit några sådana under åren. Den här var väl i ärlighetens namn inte den mest lyckade. Snålblåst, kall korv, blött bröd och duggregn.



Fotograferade mina sköna vänner, familjen Skanse. Ett udda familjeporträtt.





Aprils inlägg:
Ken Ring
Studio
Studio del 2
Test
Tyst





Inga kommentarer: