söndag 6 april 2008

Studio

Har under några veckor haft möjligheten att tillsammans med mina goda vänner H och M få fotografera i en studio som vi har byggt upp. Mina bilder har däremot inte kommit upp i min blogg utan har mest hamnat på hårddisken.

Det tänkte jag nu ändra på...

Jag
kör ett collage med blandade bilder.
Håll till godo!


















Joel i "Traveling Swedes" för ett skivomslag. just detta kort tror jag inte användes men ändå.




















Familjen Skanse. Ett annorlunda familjeporträtt =)

















Mina två barn, Lenica och Robin. De tyckte att det var betydligt roligare i studion än vad bilden visar.
Det här var från tre olika tagningar. Det kommer fler så småningom.

Ha det gött!

1 kommentar:

Bea sa...

Faen va kul Tommy! Äntligen satsar du på något vettigt! Du är så himla duktig juh! :)