måndag 15 september 2008

Intresse sökes!

Fredagen den 3 oktober börjar marknaden i Arvika, allmänt kallad Arvika-Mârten. Jag har en liten fundering på att det vore kul att ha en sammankomst där bland annat bloggare som umgås via nätet skulle kunna träffas och umgås IRL.

Platsen skulle i så fall vara hemma hos mig, i Arvika.
Datumet blir naturligtvis 3/10-08
Klockslaget runt 18-tiden.

Vi träffs, minglar och, om intresse finns, tar en sväng på stan / lokal.

Det vore kul att få bloggare att träffas utanför nätet. Såna som annars inte skulle träffa varandra även om de bor i samma stad.

Jag har en bäddsoffa och en vanlig soffa att erbjuda den som är långväga. En plats finnes även i dubbelsängen men den är jag noga med och bör beställas långt i förväg. =)
Finns det nåt intresse tro?

EDIT:
Naturligtvis är även de som inte bloggar välkomna!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, finns det det tro? :)

//B

2maz sa...

Om jag får sova sked med dig så kommer jag. Eh... vänta nu... det där lät inget bra...

Jag tar bäddsoffan.

Anonym sa...

Jag visste att det skulle bli ni två en dag!! Puss på er mina kaksmulor :D

Anonym sa...

Jo just det ja....jag har nog främmande men kanske kan lura med dem??!!

Tommy sa...

B:
Nja, intresset verkar välö inte vara överväldigande än, men det är ett tag kvar och inlägget har inte varit uppe så länge än.

2maz:
Bäddsoffan är din och inget annat. =)

Gugge:
Ni är välkomna! Det är inte stort här men mysigt.

Tesa sa...

Jag är ju spontan av mig. Så antingen planerar jag inte in den helgen och kommer inte alls. Eller så planerar jag inte in den och tittar in på fika/eller starkare bara sådär!
Bra va? :)

Tesa sa...

öh. Planerar in och kommer inte alls ska det så klart vara.

Tommy sa...

Tesa:
Tyckte det blev lite rörigt där. =) Du är välkommen!

Bea sa...

Undrar fortfarande om det finns nåt intresse för platsen... ;) Har inte fått något svar ännu! Nyfiken jag!

Tommy sa...

Näe, platsen är fortfarande ledig men jag jobbar på det. =)