fredag 27 juni 2008

Hemsida

Eftersom jag ska vara med i utställningen "Konst på stan" i Arvika var jag tvungen att restaurera min hemsida. Den har stått helt stilla under ett år och nu när jag har möjlighet att få lite gratis reklam måste den se lite bättre ut.

Satte mig i går eftermiddag och grejade en sväng och så här ser början ut:

TommyJansson.se

Galleriet är bara påbörjat och egentligen skulle jag vilja ha det i samma stil som resten av sidan men mina kunskaper är begränsade. Så det får bli så här just nu.

Ser också att företagslänken inte funkar. Hm, hade för mig den funkade i går kväll?
Sen ska det in fler bilder i de olika avdelningarna, få in en "hem" länk från galleriet. Troligen ta bort "Konstruktion" i menyn och byta in "Hem" där med.Ja, ja, det finns att göra i dag också med andra ord.

Keep up the good work!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men det ser väldigt bra ut tycker jag.