söndag 22 juni 2008

Arvika Festivalen 3-4-5 Juli










Ja, nu är det inte många dagar kvar innan Arvika Festivalen slår upp sina dörrar/tält/grindar för i år. Och i år ska jag faktiskt gå dit! Det var några år sen nu eftersom artisterna inte har varit i paritet med kostnaden. In år har det dock kommit en nyhet nämligen dagsbiljetter för 40plusare. 195kr / dag.


Så, för några dar sen slog jag till och köpte biljetter för torsdagen och fredagen. Lördagens uppträdanden kändes inte så speciella för dagen men vem vet? När det blir lördag kanske man köper biljett även då, om det inte redan är fullt förstås.

Vad kan man då se på de här dagarna?

Mitt egna schema ser ut som följer:

Torsdag:
13.30 Timo Räisinen
17.30 Motoboy
19.30 Slagsmålsklubben
20.30 Håkan Hellström
22.45 The Kooks
00.15 Robyn
01.15 Slayer

Fredag:
15.00 Adam tensta
17.30 Hardcore Superstar
19.30 Kleerup
19.45 The Hellacopters
22.30 Kent
00.30 Interpol

Utöver de här kommer det säkert att bli en hel del annan musik. Det ska bli riktigt roligt. Och kameran ska med förstås!!

Nån mer som ska dit??


8 kommentarer:

Tesa sa...

Uuuh, uuuh...ja, nu vill ju jag också dit!! Massa bra ju.

Tommy sa...

Det är ju det!

Vore kul om vi kunde bli några stycken och ta en liten fest.

Anonym sa...

Jag vill ju oxå se Robyn.

Bea sa...

Jag med! Fest! Ja! Jag är mormorledig på torsdagen, kanske jobbledig med kanske, på fredagen, kanske...

Hans Svensson sa...

Jodå... jag ska dit. Typ på måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och antagligen också på söndag. I uppbyggnadsskedet, under festivalen och efter rivningen. I jobbet då förstås...

Men Kent tänker jag inte missa.

Tommy sa...

Vi får fixa till nåt. Ett par pilsner , snacks och musik. Mitt hem står öppet för er...

Anonym sa...

Du är en fin människa du... Pilsner och öppet, vad mer kan man begära?

Bea

Tommy sa...

Jag vet!

Hur kan man motstå ett sånt erbjudande?
=D