torsdag 5 juni 2008

Dag 4

Vad har då varit nytt eller positivt i dag? En del dagar är mer lätta att handskas med än andra.

I dag fikade jag med en gammal arbetskamrat och jag fick lite positiv energi. Hjälpte en vän att köra grejer och slutligen ett besök till mina föräldrar och ett par grillade med bröd.

Det var inga stora händelser i det hela men det gäller att finna saker i det lilla. Känner att jag tappar energi i värmen. Min astma gör sig påmind och flåset kunde därför vara bättre. Tanken var att det skulle hinnas med träning i dag men det får vänta tills nästa tillfälle.

I morgon är jag borta hela kvällen och kommer troligen hem sent. Därför kan morgondagens händelser få vänta tills på lördag.

Fryser du, sök värme.
Svettas du, sök skugga.
Hungrar du, sök mat.

Frågan är vad dig saknas.
Vet du inte det kan du inte heller bota det.

1 kommentar:

2maz sa...

Tråkas du, spela Tombraider.