tisdag 3 juni 2008

Dag 2

Klockan är bara 14.50 men jag gör ändå ett inlägg om dagens händelser.

Tog en långlunch med start på Royal tillsammans med en fd.studiekamrat. Han hade ett par idéer som han skulle försöka få till som ev. kan ge några småjobb åt mig. När så den timmen var till ända fick jag ett sms från en gammal arbetskamrat som ville ta en lunch så det var bara att ta ytterligare en timmes lunch och vi pratade en hel del om inspiration och att sätta mål. En givande långlunch med andra ord.

Nu ska jag stänga ner kontoret och gå och träna. Kroppen kan behöva en genomkörare så att det kommande kortspelet hos Hans och Marie senare i kväll löper som det är tänkt. Min senaste kort och Yatzyvinst kommer säkerligen inte att bli obemött.

Och i morgon tar jag en sväng till Karlstad.

Det går om man vill!

Och för alla er dancefans där ute. Kleerup ft.Robyn. Arghh..sugen på att dansa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en snygg video. Och en bra låt!