onsdag 31 december 2008

Årsbokslut 2008 - februari

Februari verkar ha varit en månad utan några större åhävor.
Bara ett inlägg och endast en fotomapp med bilder.
En tids sjukdom kan ha varit en av orsakerna.

Jag, M och H fick hyra in oss i en lokal i Arvika där vi kunde ha våra nyinköpta fotostudioprylar.
Där hade jag en session med mina barn i slutet av månaden.





Jo, eftersom det är bokrea under februari antar jag att jag jobbade arslet av mig som vanligt under några dar.
Fick en förfrågan om jag ville sitta med i styrelsen för teaterföreningen Volt, som kassör, men avböjde eftersom jag snart skulle starta eget och kände att det kunde bli för mycket. Dessutom hade jag precis tackat ja till att sitta med i handikapp-idrottsföreningen Falkens styrelse.
Inlägg under februari: Ett problem, många lösningar

Inga kommentarer: