torsdag 20 november 2008

Projekt Noll - Dag tre

Det är som sagt var enklare att hålla en nolltolerans om man sitter hemma och degar. Har börjat fundera på julklappar till barnen. Det är svårt när man inte vet vilka ekonomiska ramar man har att göra med under december.

Frukost: K-Special med jordgubbsyougurt, två mackor och lite juice. Juicen tog slut så nu är det vatten som gäller hädanefter.

Lunch: Strimlad kycklingfilé med ris och "Thai Red Curry Sauce". Starkt och gott. Vatten.

Kvällsmat: K-.Special med jordgubbsyougurt och två knäckebrödsmackor med kaviar/ost.

Övrigt: Ett glas med Dawsons Retreat.

Inaktiviteten gör sig mer och mer påmind. Får ingenting gjort även om det finns att göra. Har ingen motivation till nånting just nu. Masade mig i iväg till HK och körde styrka och lite löpning i alla fall. Har bokföring som ligger och papper som borde till skatteverket och andra papper som helst skulle sitta i pärmar men..ja..

Har hur som helst fått en remiss och ska få tid "..inom en månad." Tack för det.

"Det är roligare att ha kul än att ha tråkigt"
Så lätt men ändå så svårt i bland.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Määää...har du också varit på Hk? det tror jag inte på för jag har inte sett dig...och jag har varit där 3 (!!!!) gånger denna vecka! :)

För övrigt så hoppas jag att projektet funkar hela vägen till slutdatum...då får du ju ett bevis på att du kan om du vill ;)

Morrn morrn!!

Tommy sa...

Jorå, så att... Fast en gång denna vecka och två gånger förförra veckan kan det trots allt vara lätt att missa mig..

Får bli en lunch snart??

Anonym sa...

Julklappar.
ge bort något som de får nästa år, så hinner du spara till det :)
En resa?