måndag 7 januari 2008

Singel?

Fann en länk på tesas blogg och var ju bara tvungen att göra testen:

MAN, du kanske är singel för att du:


1. Bär sidknäppta skor.
Möjligen knäppa skor men sidknäppta? Vad är det?

2. Använder ordet ”chilla” som i ”chille, babe”.
Nix, inte en chans.


3. Använder ordet ”babe”.
Skulle inte tro det.


4. Har självlysande stjärnor i taket i ditt sovrum.
När jag var 12 ville jag ha det men nu? Näe..

5. Inte har något annat än en trasig brödrost, en tältsäng och en 60-tums plasma-tv i din lägenhet.
Vad skulle det vara för fel på det? Inte för att det ÄR så men ändå?

6. Tror att vissa saker blir rena av sig själva.
Har man varit singel så länge som mig så VET man att saker och ting INTE blir rent av sig självt. Tro mig, jag har försökt.



7. Bär korta shorts på sommaren utan att vara brevbärare.
Vad ska annars shorts vara om inte korta? Annars blir det väl långbyxor? Och det är alltid kul att få mycket brev.


8. Bär en duffeljacka på sommaren utan att vara Björnen Paddington.
Höst, ok, vår , visst, sommar? Nä där går gränsen.


9. Har en ”Thug life”-tatuering i nacken.
Ännu en fråga som jag måste svara "Vad är det?" på.

10. Har sålt din panna till ett reklambolag.
Här förstår jag ärligt talat inte ens frågan. Sälja pannan till ett reklambolag? Reklam på mössan / kepsen? I så fall så är det nog ett JA där. I alla fall tidvis. Är det inte det som menas har nog frågeställaren taskig fantasi. Dumma frågor, get a life!

11. Kärleksfullt kallar dina vänner ”äckel”.
Varför i hela friden skulle man det? Skumma frågor!

12. Föredrar knytnäve mot knytnäve i stället för att skaka hand när du träffar nya människor.
Nope, men lite coolt vore det. Yo, man!

13. Har knän som flagnar.
Ännu fler helskumma frågor. Vad har det att göra med om man är singel eller inte?? Är det nåt som jag inte har fattat här?

14. Ser maten på planet som flightens, eller hela semesterns, höjdpunkt
Efter att ha inmundigat en kycklingfilé-nånting på en flight mellan Köpenhamn och Toronto så är jag skeptisk till "flygmat".

15. Äger ett par Foppatofflor.
Skulle aldrig falla mig in att köpa de där fula tofflorna.

16. Bara är gay när du är full.
Inte ens då.

17. Ställer dig upp när nationalsången spelas.
Nja, det är tveksamt. Möjligen på allmän plats och vid idrottssammanhang. Men inte framför tvn.

18. Vägrar ta av ditt bluetoothheadset innan ni älskar.
Också nåt som jag aldrig skulle köpa. Förstår inte idén med att ha en parabol på örat.


19. Slänger bönor på folk som retar dig.
Äh, det där är bara rykten...

20. Rakar benen för att ”kunna idrotta bättre”.
Så mycket kommer jag nog aldrig att idrotta.

21. Har tagit mer än ett mobilkort på ditt könsorgan.
Inte ens det.

22. Har ringt in till nattradio och gjort en låtdedikation.
Tanken har funnits men har inte kommit på vilken låt eller vem den ska dedikeras till, tråkig jävel.

23. Har en uppstoppad papegoja på axeln.
Arrghh..Its "Talk like a pirate day"

24. Tror att alla kvinnor som är något att ha är under 25.
Vad är det för fel med det?

25. Har ett namn på din…
nä, nä, nä..


Så här efteråt när frågorna är klara inställer sig tanken om vilka frågor som man skulle ha svarat ja på och vilka man ska ha nej på för att slippa vara singel. Det är nog så att om man överhuvudtaget har gjort testen så är det i sig ett bevis på varför man är singel...

Case closed.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känns bra att du gjorde testen så slapp jag =)

Tommy sa...

Ja, vad gör man inte för sina vänner... =)

2maz sa...

Jag måste erkänna en sak...

När jag rakade benen förra veckan för att få till en snyggare bakgrund när jag skulle ta kort på Mr Willis med mobilen, så tappade jag rakhyveln så den skar ett långt snitt i mina nya Foppatofflor. Eftersom jag bara chillar med babes under 25, som bara älskar dom där gummidojjorna, så blev det ju värsta paniken direkt. Pajjade Foppatofflor, hallå liksom!

Lyckligtvis kunde jag impa på babesen med att jag hade både lilla och stora karlavagnen i sovrummet. Och BP-kepsen lämnar ju ingen oberörd heller. Men en sak vill jag bara tala om, och det är att en keps den tvättar man f*n inte. Då tappar den ju formen!

Anonym sa...

Åh nej...nu är 2maz berusad igen.