fredag 20 juli 2007

Mailmoment 22

Spray har så slutligen bestämt sig för att jag ska banne mig inte kunna kontakta min omvärld genom deras mail. Har nu suttit och försökt att skicka mail utan att lyckas en bra stund. Har använt ett andra mailkonto på ett annat ställe och mailen till Spray varken tas emot eller skickas.

Började ana oråd för ett par dar sen när det helt plötsligt var tomt i min inbox. Den brukar annars vara fylld med diverse erbjudanden om fantastiska saker som jag inte kan leva utan. Nu var den plötsligt tom. Första tanken var att de kanske slutligen hade tagit nån storspammare (Firefox föreslår förövrigt tortyrkammare i stället för storspammare, bara en sån sak) men så verkar fallet inte vara.

Största irritationen är att jag ska logga in på en sida som jag inte har varit inne på sen länge för att byta mailadress till nåt annat än Spray. Har därför glömt bort mitt lösenord. Mmm, det var ju enkelt. "Skriv in vilken mailadress du är inloggad på." Gjorde detta och inser sen att det kommer ju inget mail till den adressen.
Jag måste alltså uppge en mailadress som inte fungerar för att kunna ändra den till nån annan. För övrigt kan jag tillägga (innan Tomas kommer med några mer eller mindre välmenande förslag) att sidan är Genline.

Man kan bli trött för mindre.

1 kommentar:

2maz sa...

Attans, jag som hann börja på en lista till presumtiva sajter redan halvvägs genom ditt inlägg. Men eftersom du dementerat den i förväg den här gången, så får jag väl snällt invänta nästa målchans. Av erfarenhet så vet jag att den kommer förr eller senare. ;)