lördag 18 juli 2009

Låtlistor

Okej...

Jag ska sitta / sova på tåg i 15 timmar och tänkte byta ut allt i min mp3-spelare. Behöver nu hjälp med att slänga i nåt nytt i den.

Helst ska det vara nåt nytt och inte bara gamla klassiker.

Hur skulle din låtlista va komponerad för en längre resa?
Vilka artister skulle vara med?

Kan själv börja med tex:
La Roux - Quicksand, In for the Kill
Dead by April - Nya skivan (enda?)
Peaktwins - Dreamer
Hoffmaestro - Highwayman
Emmon - Secrets and Lies m.m.

Ja, kom igen och berätta!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lasse Berghagens bästa på repeat. Det är det enda vettiga.

Tommy sa...

Hrmf...

Bea sa...

Då har du två LB-fans i din bekantskapskrets, Tompan... Passarej så du inte trillar dit! :)

Anonym sa...

Precis, Bea! Själv brukar jag alltid försöka komma längst fram på hans konserter och där står jag och ropar "LB!", "LB!", "LB!" för full hals. Vid riktigt bra konserter kastar jag ett par av mina kalsonger på honom! Ja, jösses...