onsdag 15 april 2009

Tommy enligt Google

Fick se ett inlägg hos Hans om att söka på sitt förnamn och lägga till tex. +är.
Det här verkade intressant så jag testade det hela , fast med mitt namn då förstås, och dessutom köra varianterna "Tommy +vill" och "Tommy +älskar"

Här kommer de fem första resultaten i varje sökning:

Tommy är:

  • ..framtidens lantman.
  • ..cp-skadad.
  • ..inte vid datorn just nu.
  • ..på väg.
  • ..död.

Både bu och bä, om man säger så. Lätt makabert... =)
Hade ingen aning om att jag var en lantbrukswannabe.

Tommy vill:

  • ..öka statusen på långa lopp.
  • ..ha rena livsmedel.
  • ..bara spela CS.
  • ..testa om man kan lura lögndetektorn.
  • ..ha lista.

Ja, här var det mer "normala" svar.
Så kommer den mer spektakulära delen med älskar.
Det ska bli spännande...

Tommy älskar:

  • ..data och spelet CS.
  • ..göteborgshumorn
  • ..dej.
  • ..livet.
  • ..Maria.

Jahaja.. Där ser man. CS återkommer än en gång trots att jag inte har spelat det på minst 5 år. Göteborgshumorn måste jag erkänna stämmer allt för väl. Vad gäller dej (jo, det stavades just så) och livet så står det liksom ganska öppet hur man tolkar det. Men när det gäller Maria så är jag lite frågande. Har aldrig varit ihop med nån Maria så det måste vara någon ny bekantskap som jag ännu inte har träffat.

Spännande!

4 kommentarer:

Lotta Potta sa...

Hahahaha, vad skojigt. Jag körde Liselotte +kan och fick veta att jag "kan ge intryck av att vara samlad och kontrollerad"
Det du!!
Ser fram emot att få veta vem Maria är :-)

Tommy sa...

Men du ger bara ett intryck av att vara samlad och kontrollerad. Vi som känner dig lite vet hur fel det är.

=P

Lottan sa...

Ja, det är ju det som är dilemmat. Så lätt vara det alltså att avslöja mig :-)
Nån skymt av Maria än?

Anonym sa...

Hej! Kunde inte låta bli att lämna ett avtryck nu när det till och med i etern framkommit att du känner starkt för mig ;-). Visste inte heller att du hade synska egenskaper, spännande! Puss! "Maria"