onsdag 28 november 2007

Ny ansökan inne.

Då var det dags för en ny ansökan.
Den här gången gick den inte så långt som några av de förra har gjort. Höll mig tom. inom länsgränsen! Produktionstekniker sökes nämligen i Karlstad av ett konsultbolag. Eftersom jag ännu inte vet hur det blir med det nya företagandet måste jag ta tag i saker och ting själv. (Låter nästan lite nyreligiöst).

För tillfället ligger alltså 4 ansökningar ute och ingen har skickat nåt "Tack för visat intresse men..."! Det här gör att jag i dagsläget inte har fått kalla handen av ett enda företag. Bara en sån sak. Det är ju självklart att alla vill ha mig. Varför skulle de INTE vilja ha mig?

Noggrann, arbetsvillig, strukturerad och kunnig inom många områden som rör produktionsteknik och logistik. Ett måste för varje driftsledare och företagschef.

Take me, here I am!

Hm..får nog ta och sluta med att dricka Red Bull....

3 kommentarer:

2maz sa...

Vilken attitydvändning! Grymt! Om du tror på dig själv så gör andra det, så det är helt rätt!

Om du kollar innehållsförteckningen på Red Bull-burken, så hittar du längst ner med tydliga bokstäver "100% anrikad NLP". ;)

Anonym sa...

HurrAAAAAAAAAAA!

HEja, HEja, HEja!!!

Anonym sa...

Åhhh f*******n......jag är imponerad av den vändningen!

Way to go mitt andra kååååmpiiiis! :)